Kontakta oss
Stäng

Kontakta oss

Någon av våra experter tar kontakt inom kort

ID Organizer

Identity Directory & Access Management Portal

ID Organizer

Central administration av användare och viktiga tjänster

OrganizerID Organizer är en administrationsportal där man hanterar olika typer av användare (anställda/kunder/klienter), dess identiteter, rättigheter och säkerhetsfunktioner genom en säker plattform som idag täcker mer än 160 länder. 

Med ID Organizer så administrerar du ett eget "cloud" med kontroll på samtliga användare och hur de använder sig av SecureMailbox, Säkra Videomöten, Funktionsbrevlådor, e-Fax och/eller anslutning av egenutvecklade tjänster och Webbformulär.

Plattformen är byggd på öppna standarder med OAuth 2.0 och kraftfullt Rest API. Detta gör det möjligt att koppla samman och säkra flera av verksamhetens digitala processer.

Snabbfakta

  • Ett centralt "Identity Directory" med avancerad rättighets styrning
  • Ingen installation krävs
  • Kan kopplas till andra AD-plattformar
  • Svensk leverantör som hanterar både GDPR & OSL.


Kontakta oss

Enkelt att komma igång

Kräver ingen installation

Organizer kräver ingen installation. Vi registrerar ditt bolag i plattformen och skickar sedan ut en inbjudan för er att komma igång. Därefter hanterar ni själva er bolagsstruktur samt uppsättningen av konton. 

Organizer använder tvåfaktorsautentisering, dvs ett digitalt ID, för att verifiera varje kontoinnehavare. För detta krävs att ni har e-postadress samt ett telefonnummer kopplat till varje konto. 


Kontakta oss för en gratis demo